9 Aralık 2017 Cumartesi

Sigarayı Bıraktıktan Sonra yaşadığım Psikolojik Değişiklikler



Sigarayı Bırakınca

   1. " İşi de değiştiririm, Şehri de terk ederim, gerekirse Kocayı da boşarım, Yeni bir hayat kurarım" heeeyyttt var mı len bana yan bakan nidaları attım kendi kendime, kızdırmayın uzak durun valla alırım façanızı dedim mi dedim. ama içimden dedim :)

Buna öz güven patlaması diyoruz, Kimseye, hiçbir şeye minnet etmemeye başlıyorsunuz. Bunu abartmamak lazım çünkü her şey normale dönünce Totonuz da patlamasın aldığınız kararlar, ben okul değişikliği yaparak yetindim:)

   2. Fiziksel enerjinizin artması, atatetinizin yok olmasına neden oluyor. Üşenmeden her yere gidip, her şeyi yapabiliyorsunuz.

Sabah yürüyüşü sonrası duş, ardından taze sıkılmış portakal suları eşliğinde tost yedirip işe gönderdiğiniz eşiniz, hatta vaktiniz varsa karşılıklı sohbet eşliğinde içilen sabah kahvesi güne güzel başlamanızı sağlıyor.

Teee.. Emirgan da Sabancı Müzesinde Monet Sergisi mi varmış, hop ordasınız, 3 vesait otobüs değişikliği de neymiş 

(arabam yok benim bu arada ama lafı gelmişken Koca-mana hatırlatayım hani beni otomobillendirecektik 2. el otomatik vites minik bir şeyle)

   3. Aldığınız kilolar nedeni ile, ki ben 2 kilo almama rağmen pantolonlarım dar gelmeye başladığı için, bol bol alışveriş yapmaya başlamıştım.

1 aylık sigara parası ile şu mağazadan, 2 aylık sigara parası ile bu mağazadan" derken kredi kartınız şişiyor. Ama olsun yeni cicilerinizle siz pek mutlu oluyorsunuz, Hani zaten üşengeçlik yaşanmadığı için sabah daha bir bakımlı makyajlı işe gitmeye başlıyorsunuz.

Ha artan sigara paranızla düzenli cilt bakımı, kuaför masrafınızı çıkarabiliyorsunuz. Bunu da not et Rıfkı

   4. Bu gezmeler eve geç gelmenize neden olabilir, Çünkü "oohh.. birde şurda kahve içip tatlı yiyeyim, keyif yapayım" diye başlayan bir rütüeliniz oluşmaya başlıyor. Ye gülüm ye, Tatlı menülerine mi baktın hayatın boyunca, birazda sen öğren Pelit' in Ekpasını, Cafe Crown' un Suflesini. Evde işler birikmiş olabilir Yardımcı kadın tutabilirsin, nasılsa sigara parasından kar ediyorsun.

Para da ne paraymış be, aylık 200 TL. herşeyi karşılıyor aklımca.

   5. Siz sigarayı bırakınca herkes bıraksın istiyorsunuz. Acıyan gözlerle baktığınız kişiye eğer fazla nutuk çekerseniz dayak yemeniz olası, ya da insanları kendinizden uzaklaştırabilirsiniz. Ben sadece çalışma arkadaşım ekürimin hayatını Zindan etmekle yetindim:)

   6. Hele bir de eşiniz sigara hiç kullanmamışsa ve ona " Eğer sen sigara içiyor olsaydın ve bırakmasaydın seni bırakırdım kendine ve bize, geleceğimize zarar verdiğin için"diyebilecek sigaradan nefret ediyorsunuz. Allah uzun ömür verirse daha sağlıklı ve kaliteli bir yaşamı birlikte geçirebileceğiniz için ona sımsıkı sarılıyorsunuz, kokuyor muyum endişesi duymadan öpüyor, öpülüyorsunuz. Huzurla uyursunuz yatağınızda.


Sevgiler...

ALINTI: Muradima Erdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biorezonans İle Sigarayı Bırakanlar

Sigarayı Biorezonas İle Bıraktım  Alıntı: Muradima Erdim     2013 'e girdiğimiz şu günlerde herkese Sağlıklı ve Huzurlu bir yıl...